YogaGirl

Igår var det så dags, efter en dags shopping i Arvika med mamma o moster var det dags för Linas första Yogapass. Jag hade shoppat nya träningkläder för ändamålet och kände mig riktigt laddad. Lite orolig var man dock över att kroppen kändes allt annat än smidig efter de senaste dagarnas löpningshysteri:) Men tji fick jag, det gick riktigt bra och var skitkul! Nog för att man kände att musklerna är långt ifrån så smidiga som de borde vara så tyckte jag att jag klarade övningarna riktigt bra ändå. Nog för att samtliga delar av kroppen gör sig påminda idag och gör det allmänt svårt att röra sig! Men får väl skylla på att jag hade fett med träningsvärk redan innan. Hela min kropp vibrerade i en del av övningarna! Andingen var lite svår att få in i början eftersom jag hade fullt upp bara med att försöka få kroppen i alla dessa positioner *haha* men efter ett tag tror jag att jag lyckades skapligt! Ja, kul var det och jag fick absolut mersmak. All heder åt Petra på Hälsokällan, hon var riktigt duktig. Nu ska jag försöka träna lite själv, tror inte att jag pallar att springa idag. Det blåser storm ute :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback