Påsk

Japp igår var det påsk för fulla muggar, jag hade tom klätt mig för ändamålet. Gul o fin klänning med svarta leggings till. Kände mig skapligt snygg medan mamma tyckte att jag prickat temat precis o såg ut som en kyckling. Mohahahaha,men det kan jag bjuda på.  Var hos pappa på eftermiddan och träffade kusinen o åt god mat, riktigt trevligt! Haha, systarna x 3 o kusinen spelade tjejsnack så det stod härliga till. Att vi alla var 17+ och skulle göra diverse pinsamma saker gjorde det bara ännu roligare. Tror inte jag ska tala om vad åldersgrppen eg skulle va men kan nämna att det numera finns förevigat på film när jag dansar balett i 20 väldigt låånga sekunder. Väldigt graciöst kan jag meddela. Ja, tillsist blev det iaf selma men var ju inte den roligaste kvällen jag varit med om men helt fel var det la inte. Kvällen innefattade varjefall snygga killar, snabba bilar o gratis öl så då får man ju vara nöjd;) Annars var det mest 35+ och efterhängsna gubbar på selma, det var tydligen idag man skulle gå ut o inte igår. Jag är såå efter. Och antagligen ganska gammal också eftersom det var länge sen jag orkade festa 2 dagar i rad. Men men det var en chaufför igår som utbrast VAA? när jag sa att jag är hela 21 år. (från 20 års ålder slutade man att lägga till "men jag fyller 22 i år" det är liksom inte lika häftigt o va äldre längre) Hihi, men man får la vara glad för att han tyckte att jag såg yngre ut, eller inte vad vet jag? -som min farbror Tord skulle ha sagt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback