Ödeljakt inomhus

Haha, nej det är inte Lina som skaffat sig en ny hobby..snarare min katt Missan som skaffat sig en ovana. Hon jagar nämligen..just det -Ödlor. Och som om inte det vore nog så tar hon med dem in o jagar dem under våra möbler också. Ja så förut hände just detta så syrran och jag fick ligga på alla fyra och försöka få ordning på katt o ödla under byrån. Ödlan var ju såklart livrädd och hade redan tappat svansen o katten var jättearg för att vi tog hennes byte:) Jaja, det gick väl alltihop iaf förutom några rivmärken på min arm. Ja, från katten då vill säga :D

Och nu har jag precis kommit hem från en löprunda eller nja jogging kanske det heter. Känns inte som om jag kan titulera mig löpare..ÄN :) Men iaf så var det en väldigt bra joggingdag, man kände sig riktigt fräsch o pigg i kroppen så det blev lite drygt 3 km iaf. Riktigt nöjd faktiskt, det är så skönt när man får in andningen och slipper tänka på att det känns som om man ska dö i varje steg *haha* Men rejält svettigt blev det ju i värmen men ska inte klaga faktiskt, det är ju såå underbart att vi redan fått lite sommarvärme!

I fredags var vi i k-stad på Arena, första gången för mig och jag tar nog inte i när jag säger att det troligen var sista gången för mig också! Det var bara tjejer 18+ ( betyder ungefär 18 år och 1 dag) och killarna bestod av cirka 100 turkar som skulle tafsa på allt o alla! Nej fy, fanns inte en enda att ragga på för den hade syrran redan snott:) Nej allvarligt, jag hade nog nästan roligare igår när jag körde BMW i sunne varv på varv på varv på varv. Hehe, man får nästan dåligt samvete när man kollar på bensinmätarn! Men jag kör nog ganska ekonomiskt iaf, ibland när det rycker i det tunga högerbenet måste man ju bara få gasa lite. Lite förmåner ska man la få ha. NICE!

Var på tvällen igår också o firade morfar som fyller 90 år imorgon. Det är ingen dålig ålder det du! Min farmor är 95 iår så jag har o brås på. Tänk om man blir så gammal, shit ja det är imponerande åldrar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Arena? Herregud, raring..! Nöjes är det som gäller - det är där partyt är ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback