Mary Kay

Ja, igår var det då dags. Efter en jättebra visning av Louise på Mary Kays produkter så spenderade Lina en massa pengar på just det -skönhetsprodukter! Halleluja, jag kommer ihåg att jag nästan skrek högt när min älskade syster Bollen (även kallad Arnold eller högst vanligast Frida) hade köpt sådana produkter för 1000 spänn! Men nu ja, jag hade kunnat köpa produkter för det femdubbla om inte min snåla(nja, ekonomiska) sida sagt stopp. Jisses vad de var bra, händer, läppar o ansikte blev som silke, sammet ja you name it. Underbart! Ja det var verkligen en lyckad kväll med god mat. Jag o syrran hade lyckats riktigt bra med potatisgratäng o älgstek. Haha, blev nästan förvånad själv :D

Och idag har man besökt ännu en av värmlands bilprovningar. 08.10 stod vi i Hagfors o pratade med en mycket trevlig hagförsing till besiktningsman. Kändes som en mycket lugnare o mer harmonisk stämning än i Sunne. I Hagfors har man inte bråttom:) Och ja, bilen gick igenom. Gubben verkade gilla vår lilla lastbil, han körde runt besiktningshallen som en galning.

Nu blir det till o vila en stund efter denna enormt tidiga morgon *haha* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback