Kondition som en elitidrottare

Ja ni så nu kan ni slänga er i väggen. Just detta påstod de nämligen att jag har igår på Fryksdalshälsan. Syreupptagning och syresättning som en elitidrottare, kan ni fatta? Nää inte jag iaf för så bra springer jag då rakt inte, inte än iaf :) Men det är klart att det värmer när man får höra sånt och det ger en jädrans motivation att fortsätta träna. Underbart. Så nu är det bara att "keep up the good work" så kanske man kan få fin mage nån gång i livet också. Önskedrömmar *haha* Tills vidare får man hålla tillgoda med andras fina magar ;)

Ojoj, och idag du har jag varit ute o åkt cross. Överlevde tom den färden, gillar inte att sitta bak dock jag vill köra. Så kan de andra sitta bak o va rädda istället! :D Men men, den tiden kommer. Var så säker! Och då kommer de vara rädda, det kan jag lova er :)

Idag är en sån där fredag man inte vet alls vad man ska göra. Man har lust att göra nåt men ändå inte. Känner inte för hela proceduren med duscha, sminka, byta kläder 14 ggr osv osv Det är faktiskt inte lätt o va tjej, jag lovar! Killar duschar, sätter på sig "det som är rent o de i affären sa va snyggt" och sen dricker de. Eller nej, glömde den lilla gelen de ev ska ha i håret också *haha* Hela denna procedur tar väl en kvart max o sen är de klara. Fy satan va fuskigt! Men men, nån fördel ska de väl ha. Det är det och att de kan kissa stående. Annars är det faktiskt rätt bra att va tjej.

Nu verkar det som om baslådorna är ute och tar sin fredagspromenad, de gör faktiskt att det rycker lite i öltarmen! Illa illa!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag säger ju det! Träningen är bästa medicinen mot det mesta, TERAPI!!! Keep on jogging;-)

2007-04-28 @ 18:39:06
Postat av: matilda

idrott o träning är kanon, en del av livet helt enkelt ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback