Jag är kär

Ja, lite kär blev man allt i en midnattsblå sak med fyra hjul.. Jag som alltid påstått att jag egentligen inte gillar BMW men jag kanske får svälja lite av det. Den gick iaf helskönt på vägen och hade tv o grejer. Livsfarligt javisst men lite häftigt såg det allt ut iaf. När man får köra såna fina bilar är det inte helt fel att va chaufför:) Hann med en sväng upp till Malin påTetra o drack te o åt frukt när de var på selma så är rätt nöjd med kvällen faktiskt.

I fredags skulle man då försöka med konststycket att dansa, o då menar jag dansa på riktigt! Gick la sådär men några buggsteg fick man ju in. Nån liten snurr här o där gick la inte helt åt stöpet men annars kändes det som om vi mest krockade med folk. Bäst gick det helt klart att dansa med syrran, killar är helt hopplösa på både det ena o det andra.

Och idag har det varit ännu ett släktkalas, Jenny o Daniel och Christian var här på mat. Riktigt trevligt. O kan ni fatta, Lina skulle inte ha nåt emot ännu en utenatt;) Vad har hänt liksom? Riktigt kul att gå ut, köpt lite nya kläder o vårsolen har visat sig lite så jag antar att det är det som gör susen! Men får vänta till nästa helg, då blir det kanske party i K-stad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback