Bakfulligull

Idag är en perfekt dag att va bakfull på, det regnar och är grått ute och Lina har absolut inget planerat! Och tänker inte planera nåt heller, förutom att ligga i sängen o mysa med min katt och pallra mig upp klockan 16.50 då det är världscupfinal i den bästa sporten av dem alla. Ja just det -Ridsport!

Ja och igår var det lördag, ojoj fick ett stöllryck (värmländska för tokryck) och gick på selma en dag när man absolut inte ska gå dit. Haha, var inte många själar där. Men det va riktigt kul ändå, blev lite väl många gratisdrinkar bara så formen är inte på topp idag. Resan ner till sunne bjöd iaf på en upplevelse, herregud säger jag bara. Homoröjder var ett av samtalsämnena, då kanske ni förstår resten:) Mycket ska man va med om.

Köpte en ny jacka igår också, äntligen! Den var ju dock inte alls lång och vit som jag hade tänkt mig utan kort och svart. Snygg och billig var den iaf, man kan ju inte få allt här i världen som någon mycket klok sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback