Är jag ball nu?

Nu när man har skaffat sig en blogg, är man ball då? I dagens databeroende Sverige känner man sig nästan underlägsen om man (som jag) saknar blogg och inte planerat att skaffa det inom en snar framtid. Nu har dock jag (liksom resten av hippa Sverige) fallit för grupptrycket och skaffat mig en blogg!
Så vad har man en sådan till? Jo, här är det meningen att man ska blotta sin själ och skriva ytterst personliga saker man egentligen inte tänkt säga till någon bara för att det är sååå bra att skriva av sig. Låter inte det otroligt hippt? Jo just det tänkte väl det så nu är det bara att följa mitt exempel. Mina damer och herrar, tillåt mig presentera något du snart inte kan leva utan. BLOGGEN!
Skaffa en bums och börja din själsliga vandring, vem vet på vägen kanske man lär känna sig själv?

Kommentarer
Postat av: Emilix

yeah. you are so right :P

Postat av: Mickan

Asball! Nu gäller det bara att lägga undan du vet vad och uppdatera lite, mohahaha... :)

2006-11-17 @ 17:43:41
URL: http://gamlaminnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback