Julen står bakom knuten!

Yes, bara två dagar kvar i skolan tills jullov! Ska bli himla skönt att få komma hem till familjen, katterna, Maya där hemma i stallet och inte minst min lilla gris! Onsdag vid den här tidpunkten ligger jag i min egen säng där hemma i Värmeland! Och då väntar tre veckor jullov!

Japp, en enda kraftansträngning ska jag göra innan dess. Min uppsats ska rättas och skickas iväg för slutlig rättning! Men ska la inte klaga för mycket, tar väl högst en timme att fixa!

Idag har väl inte varit nån lysande dag direkt, sov dåligt inatt.. Det var en väldig aktivitet på Carros mobil, det ringde en 3-4 ggr och sms:en klingade tätt efter Carros hemkomst inatt :D
Och idag har jag lyckats att gå in på coop, plocka  varor, gå till kassan och lägga upp dem på bandet bara för att upptäcka att mitt VISA kort inte alls är där det ska vara! Suck säger jag bara, där stod man med svansen mellan benen :(  Jaja, det var väl inte värre än att man fick åka hem o hämta det o åka o handla igen. Men lite (läs väldigt) surt var det.

Annars så kan jag inte fatta att man snart gått en termin på veterinär! Häftigt asså, nu är det bara 10 kvar. haha! Det är skrämmande faktiskt, känns som de här fem åren bara kommer rusa iväg o sen står man där o ska vara färdig veterinär! Kommer ju inte kännas helt klokt jhu, lilla jag liksom. Då måste man verkligen bli vuxen också, skrämmande tanke! Nej det gäller nog o försöka ta tillvara på dessa fem år, kommer ju ihåg hur fort de tre åren i Halmstad gick liksom.

En lördagskväll som denna är det väldigt lugnt, väntar bara på att den här helgen ska ta slut ja, haha det hör inte till vanligheterna iaf. Vill att det ska va onsdag ja ;P
Och, på första dagen hemma ska jag jobba! Ja, ni läste rätt. Mellan 11-18 ska jag vara på Konsum i Sunne på torsdag, ska faktiskt bli riktigt kul o träffa alla igen tycker jag! Goa människor!

Nu ska Lina kila, kanske skulle ta o lägga sig?


Kommentarer
Postat av: Mickan

Tjenare - jag sov två och en halv timma inatt, håller på å åka på nåt riktigt surt tror jag! Dessutom ska man va uppe i backen klockan 7 varje morgon och tävla, fyjedamejjen, och nu så ska vi ha team activities 24timmar om dygnet också. Vette sjutton vad som händer, men desto fler tillfällen för mig att mysa med min lilla "gris"... Haha, om det ändå vore så väl! :) Kram på dej!

Postat av: carro

det underliga i den lilla historien om mobilen under natten var att jag inte hörde ett endaste ljud från den. (den låg dessutom vid mitt huvud)...snacka om att sova tungt! =) god jul på dig!

2006-12-25 @ 16:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback